کسب درآمد

POP UP SURF PTC

کسب درآمد

POP UP SURF PTC

بایگانی
پیوندهای روزانه

سایت کلیکی جدید ایرانی به نام افتتاح شد

عضویت طلایی رایگان|با اسکریپت جدید

کسب درآمد از سورف

تبلیغات شانسی : برنده شدن500.0 ریال 

درآمدی تا 600 ریال به ازای هر کلیک

درآمدی تا 600 ریال به ازای هر کلیک زیر مجموعه

حداقل برداشت 50000 ریال

 برای ثبت نام بروی بنر زیر کلیک کنید



این سایت ماله آقای میعاد هستش که آدرس سایتشم : ptcbook

در سایت خودش توضیحاتی در مورد سایت کلیکی جدیدش توضیح داده اند :

 

سلام
طبق گفته قبلی و البته تصمیمی که خیلی وقت بود در فکرم بود بالاخره سایت کلیکی راه اندازی کردم.
خلاصه میگم بعد از اینکه با سایت های کلیک آشنا شدم و البته درآمدی بدست آوردم خیلی از سایت ها رو دیدم که هر روز عین قارچ یک روزه می رویدند و کمتر از چند ماه غیب می شدند که چند سایتی هم خیلی بزرگ شدند اما رفتند یکی از دلایل سود بیش از حد و طمع هم کاربران و هم مدیران بود.

اما درباره خودم
اینترنت و راه اندازی سایت نیاز به دانش برنامه نویسی داشت که من هم از حدود 6 ماه پیش شروع کردم اچ تی ام ال و سی اس اس و.. تا پی اچ پی رسیدم البته بدون هیچ استادی ولی خب به حدی رسوندم که متکی به خودم باشم.
درباره اسکریپت سایت هم بگم پی تی سی اولوشن هست و نسخه دکد شده 5.1 ولی با این هایی که بیرون هست خیلی فرق داره چون از صفر خودم فارسی کردم و قالب و .. را هم خودم طراحی کردم.(شاید در آینده نسخه اصلی را خریدم.)
شاید بیگد چرا نسخه اصلی نخریدم باید بگم نسخه اصلی اولا که کد شده و نمیشه بشخ های مختلف رو به راحتی فارسی کرد و یا حتی یک ماژول مثلا درگاه پرداخت پی لاین بهش اضافه کرد!
البته اگر هم بخواهید متن باز داشته باشید باید حدود 1500 دلاری خرج کنید که در اون صورت میدادم دست برنامه نویس های ایرانی تا اختصاصی برای خودم طراحی کنند.

اما در مورد اسم سایت که کلیکار گذاشتم چون کاری که انجام میدیم در این سایت کلیک کردن هست.(کلیک کار – 1 هفته فقط روی انتخاب اسم فقط وقت گذاشتم :D )
از کلیک خور و کلیک زار , هرچی پیشوند و پسوند فارسی بود استفاده کردم تا رسیدم به کلیکار :D .

 


خلاصه از بیوگرافی کلیک کار
عضویت های 3 نوع هست (فعلا)
استاندارد که رایگان است.
برنزی به قیمت 15000 تومان و طلایی 25000 تومان
هدیه عضویت طلایی رایگان برای افتتاح (البته نه اون طلایی که از استاندارد کمتر باشه ;) )
انواع تبلیغات که می توانید در کلیکار انجام دهید
تبلیغات کلیکی نا محدود روزانه و کلیکی معمولی با انواع نرخ ها
تبلیغات تبادل بازدید خودکار و معمولی
تبلیغات شانسی – بنری – متنی – لینک ویژه – بنری صفحه ورودی کاربران -
کارهای کوچک و یا درخواست عضویت
مسابقه ی جذب زیر مجموعه
بخش های مختلف سایت انجمن و بخش پشتبیانی هست.

ضمنا کاربران فعال و کاربلد هم برای پشتیبانی و یا مدریت بخش های مختلف انجمن احتیاج هست که به مرور انتخاب خواهند شد.

جایزه افتتاح سایت عضویت طلایی رایگان با مشخصات
100% ارزش هر کلیک برای خود کاربر و 50% ارزش کلیک زیر مجموعه
حداکثر تعداد زیر مجموعه مستقیم 200 عدد برای طلایی
زیر مجموعه اجاره ای فعلا خبری نیست :D تا زمانی که تعداد کاربرها بالا برود نگران نباشید زود خواهد رسید.

اما برای کسانی که کارشون فقط زیر مجموعه اجاره ای هست باید بگم اگر دوست داشتند می توانند مبالغ بین 10 تا حداکثر 100 هزار تومان سرمایه گذاری کنند سودی بین 5% تا 7% ماهانه توافقی به علاوه  امتیازات تبلیغاتی دریافت کنند که فکر کنم به 10% در مجموع برسد(چیزی حدود 5 برابر بانک). البته برنامه سود دهی را از طریق اخبار کلیکار اعلام خواهم کرد.

راستی نمی دونم چرا انقدر اسپانسر هارو دوست دارم :x:D

کلام آخر

هدفم اول ایجاد یک سایت تبلیغاتی هست و بعد تا جایی که ممکن باشه سود و درآمد و اینکه دوستانی که علاقه دارند در پی تی سی بوک مطلب بذارند هم اعلام کنند البته مطالب نه فقط کلیکی ,بلکه در حوزه کسب درآمد و یا حتی فیلم آموزشی .
می تونید بنر تبلیغاتی هم در همون مطلب قرار بدید حالا همکاری در فروش و .. (فقط هرمی و این موارد نباشه ;) )


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی